All Friends
All Friends
All Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي لشباب وبنات كلية الاداب

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة
» موقع هيفيدك لو انتا اعلامى
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأحد أكتوبر 20, 2013 11:10 am من طرف عبدالرؤوف

» حصريا فيلم لا تراجع ولا استسلام بطوله احمد مكي ودنيا سمير غانم نسخه dvd
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 2:10 pm من طرف alaadido

» حصريا المسلسل التركي الرومانسي ( العشق الممنوع ) كاملا 165 حلقة
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 12:34 pm من طرف alaadido

» عمرو مصطفي صباح الخير يامصر
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 11:54 am من طرف alaadido

» تامر حسين بنحب بلدنا
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالجمعة مارس 18, 2011 3:27 pm من طرف alaadido

» حصريا:عمرو مصطفي يابلدي
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 1:03 am من طرف محمد منير

» نحتاج الآن لتصحيح الثورة
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأحد فبراير 06, 2011 12:37 am من طرف fantomlovelife

» احلى بااااااااااااااااااااااك
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالأحد فبراير 06, 2011 12:35 am من طرف fantomlovelife

» ((احـــصــائــــيـــات من الـــقـــرآن الــــكـــريــم)):---
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت فبراير 05, 2011 6:13 am من طرف fantomlovelife

» كل يوم حديثين شريفين (متجدد)
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت فبراير 05, 2011 6:10 am من طرف fantomlovelife

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
JOKOMANO
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcapلو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_voting_barلو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap 
ميراا
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcapلو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_voting_barلو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap 
زوزيتا
M.Zieada
dark man
محمد منير
DOLA
fantomlovelife
becaso
vip
تصويت
من هو افضل مشرف للأسبوع الرابع؟
moon alone
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcap17%لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap
 17% [ 5 ]
dark man
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcap28%لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap
 28% [ 8 ]
m zieada
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcap21%لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap
 21% [ 6 ]
زوزيتا
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcap3%لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap
 3% [ 1 ]
ميرا
لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_rcap31%لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل I_vote_lcap
 31% [ 9 ]
مجموع عدد الأصوات : 29
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 13 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 13 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 73 بتاريخ الإثنين يناير 15, 2024 8:06 pm

.: عدد زوار المنتدى :.

www.hnwl3aha.yoo7.com
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 203 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو بلال بابا فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 13486 مساهمة في هذا المنتدى في 2220 موضوع
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
شجع مصر

filfan

لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دمــ المطر ــوع
المشرف العام
المشرف العام
دمــ المطر ــوع

لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Empty
مُساهمةموضوع: لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل   لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 1:11 pm

هل لديك الشجاعة والقدرة على التصريح بأسوأ طبع فيك ؟
اذا كان الحديث عن اطباعنا الحلوة وصفاتنا الخيالية فحان الوقت نتكلم على الجانب السىء
بطرق مباشرة جدا مثل ...

انا طيب ... انا حبيب ... انا كريم .... انا عمري ما جرحت انسان ... انا موضوعي .... انا اراعي مشاعر الاخرين .... انا حلو ... انا باقيلي طبع واحد واصير كامل الاوصاف ... انا اكثر صفة حلوه فيا اني كلي على بعضي حلو .... الخ

وطرق غير مباشرة مثل ...

يقولوا الناس اني حلو .... يقول اصحابي اني شخصية محبوبة كثير .... انا مش عارف ايه هو سر انجذاب الناس لي ... اصحابي ما يجتمعون الا اذا كنت انا بينهم .... قد ما يجرحوني الناس بس

مش عارف ليه مااقدرش اجرح حد
واذا كان مديح النفس مبغوض الى حد كبير لماذا يتعدى الحدود فب المقابل يمكن ان يكون مقبولا
ومغضوض البصر عنه في بعض الحالات بل ربما يكون محببا اذا لم يتجاوز الحد ..

ولكن ....!!!

من منا يستطيع ان يعترف بصفاته واطباعه ليعرف اطباعه وصفاته الـ ( مش حلوة )

مين الي عنده الشجاعة يعترف بصراحة باكثر طبع مش حلو فيه .... واللي يتمنى بينى وبين نفسه يتخلص
منها؟؟
ودلوقتى كل عضو يقــــول الي عنده وياريت يكون بصراحــــــــه

احنـــا قلنـــــا للصريحييييييييييييين يعني بلاش كلام مدح

أتمنى الموضووع عجبكم
ميراا
المشرف العام
المشرف العام
ميراا

مُساهمةموضوع: رد: لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل   لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 1:25 pm

نايس توبيك يا مون فعلا موضوع جميل جدا وياريت فعلا نواجه نفسنا ممكن نئدر نغير الحاجات الوحشة اللى فينا
DOLA
الدعم الفني
الدعم الفني
DOLA

مُساهمةموضوع: رد: لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل   لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 2:48 pm

بجد موضوع جميل جداا يا مون

تسلمى على التوبيك الجميل ده

بس محدش بيعرف العيب اللى فيه غير لما يسأل اللى قدامه عليه

بس شكرا على التوبيك وفى انتظار جديدك
3mmar
المشرف العام
المشرف العام
3mmar

مُساهمةموضوع: رد: لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل   لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 2:52 pm

بجد موضوع جامد جدا
ويارب الجاى يكون احسن ان شاء الله

لو عنك الشجاعه والصراحه اتفضل ادخل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تموت اتفضل
» لو في حد ساكن قلب ادخل علي طول هنا
» لو ليك ف الرسم ادخل و شوف
» لو صريح ادخل
» ادخل اقرأ ومش حتندم