All Friends
All Friends
All Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي لشباب وبنات كلية الاداب

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المواضيع الأخيرة
» موقع هيفيدك لو انتا اعلامى
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأحد أكتوبر 20, 2013 11:10 am من طرف عبدالرؤوف

» حصريا فيلم لا تراجع ولا استسلام بطوله احمد مكي ودنيا سمير غانم نسخه dvd
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 2:10 pm من طرف alaadido

» حصريا المسلسل التركي الرومانسي ( العشق الممنوع ) كاملا 165 حلقة
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 12:34 pm من طرف alaadido

» عمرو مصطفي صباح الخير يامصر
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 11:54 am من طرف alaadido

» تامر حسين بنحب بلدنا
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالجمعة مارس 18, 2011 3:27 pm من طرف alaadido

» حصريا:عمرو مصطفي يابلدي
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء فبراير 08, 2011 1:03 am من طرف محمد منير

» نحتاج الآن لتصحيح الثورة
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأحد فبراير 06, 2011 12:37 am من طرف fantomlovelife

» احلى بااااااااااااااااااااااك
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأحد فبراير 06, 2011 12:35 am من طرف fantomlovelife

» ((احـــصــائــــيـــات من الـــقـــرآن الــــكـــريــم)):---
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالسبت فبراير 05, 2011 6:13 am من طرف fantomlovelife

» كل يوم حديثين شريفين (متجدد)
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالسبت فبراير 05, 2011 6:10 am من طرف fantomlovelife

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
JOKOMANO
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcapبابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_voting_barبابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap 
ميراا
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcapبابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_voting_barبابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap 
زوزيتا
M.Zieada
dark man
محمد منير
DOLA
fantomlovelife
becaso
vip
تصويت
من هو افضل مشرف للأسبوع الرابع؟
moon alone
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcap17%بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap
 17% [ 5 ]
dark man
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcap28%بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap
 28% [ 8 ]
m zieada
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcap21%بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap
 21% [ 6 ]
زوزيتا
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcap3%بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap
 3% [ 1 ]
ميرا
بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_rcap31%بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) I_vote_lcap
 31% [ 9 ]
مجموع عدد الأصوات : 29
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 8 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 8 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 73 بتاريخ الإثنين يناير 15, 2024 8:06 pm

.: عدد زوار المنتدى :.

www.hnwl3aha.yoo7.com
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 203 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو بلال بابا فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 13486 مساهمة في هذا المنتدى في 2220 موضوع
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
شجع مصر

filfan

بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)

ميراا
محمد منير
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد منير
المراقب العام
المراقب العام
محمد منير

بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Empty
مُساهمةموضوع: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:05 am

النهاردة جات فى دماغى فكرة لموضوع هو مش جديد لكن محتجين لية واغلبنا بيعيشة الا طبعا اللى معندوش قلب
طبعا كلامى مش واضح اوى ايوةول اوضحة تحتة

فى البداية عمك محمد اعجب بست الحسن والجمال مع نظرة مع لمسة ومع ضحكة راح كلمها فاهمين لحد كدا كلمها محمد واتعرف عليها حبها وهى حبيتة اصحابكم طوال النهار فى الكلية مع بعض وباليل مع بعض فى النادى امال بقة ربنا يهنى كل سعيد بسعيدة وطبعا بحبك يا حبيبتى بموت فيك يا عيونى الكلام اللى انتوا واخدين بالالكوا منة جة عيد الحب ورد احمر عليها جة عيد الحب تانى اصل هو مرتين فى السنة دبدوب احمر جميل يا اخواتى على مقاسك يا حمادة
طول الليل فاتحين عبد الحليم وهى فاتحة فيروز عدت سنة فى الكلية والتانية والتالتة وهما مع بعض اللة اكبر البت خسرت شوية اصحاب ليها راخمين عشان كانوا عينها من حمادة وهو بردوة نفس الحكاية وفجاة الامورة بقت فى سنة رابعة اممممممم اخر سنة وحمادة ولا همة حاجة يا حمادة اتحرك
ما انتى عارفة اللى فيها يا حبيبتى يا حمادة انا متقدملى واحد عندة طيارة وبابا موافق علية حمادة اصبرى يا حبيبتى
وفى لحظة الساعة اربعة باليل حمادة نايم والامورة اتصلت بية ومن غير سلام ولا كلام بابا بيقولى حمادة ا..... اة معاكى ومستنى ردك بكرة لاو الا واللة كل شى انتهة ما بينا
حمادة قعد وحسبها فى دماغة لحد الصبح هتجوز ازاى والظروف واخترع لنفسة اى سببين كدا واقنع نفسة
الامورة مستنية الرد حمادة نزل اشترى خط موبينيل وعلية شنطة هدية وغير خطة وريح دماغة امورة رنت رنت مفيش رد فضلت يومين زعلانة واول عريس جالالها على طول لية ونسيت حمادة
وسلاملى على الوفاء فى الحب
طبعا الموضوع دة انا عملة من باب الاستفادة مش اكتر ولا بينطبق على حد معايا ولا حاجة احنا لسة صغرين فى تانية كلية اغلبنا هنا فى المنتدى يعنى محدش يزعل منى
انا بحكى حاجة ممكن تكون واقع قدام بس انا عن نفسى انا ما شوفتش حاجة من كدا لو حد شاف يبقى يرد عليا
وميرسى ليكوا وتقبلوا مرورى
ميراا
المشرف العام
المشرف العام
ميراا

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:12 am

على فكرة املوضوع جميل لانه واقع فعلا وبيحصل انا زيك طبعا مشوفتش حاجة بس الحكايات من دى كتير صعب اتنين يرتبطوا وهما فى الكلية لان دى هتبئة النهاية مش لازم فى كل الحكايات بس معظمهم وربنا يوفق الجميع والمهم الشهادة الاول
محمد منير
المراقب العام
المراقب العام
محمد منير

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:16 am

ميرسى على مرورك
بس انتى بتقولى صعب اتنين يرتبطوا مع بعض فى الكلية
طيب لما كانوا بيحبوا بعض
اكيد هيقفوا قدام كل عوائق هتقابلهم من اهل او امور مادية وهكذا
المشكلة انى احنا مش فاهمين كلمة الحب
كلمة الحب دى كلام مقدسة المفرود لما شخص يقولها يقولها وهو عندة يقين بيها وميرسى على ردك
ميراا
المشرف العام
المشرف العام
ميراا

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:20 am

هو اكيد طبعا كلمة الحب دى مش سهلة ومش اى حد يئولها لازم يبئة حاسسها ويبئة فاهم معناها بس الحب مش كل حاجة لازم يبئة عارف انه لازم يتحمل مسئولية الكلمة دى لانها مش كلمة تتئال بين صحاب لازم الاتنين اللى بيحبوا بعض يرسموا مستئبلهم مع بعض ولازم يكون الانسان اللى بيحب دة عارف ظروفه ئبل ميئولها ويعلئها معاه ويربطها جمبه وبعد متستناه تتخرج هى وترتبط بواحد تانى عشان ظروف الانسان اللى بتبحه متسمحلهوش انه يتئدملها رسمى انا ئصدى يعنى ان كل واحد ئبل ميئول الكلمة دى يفكر فيها مليون مرة
محمد منير
المراقب العام
المراقب العام
محمد منير

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 1:22 am

كلامك صح طبعا
بس بردوة مفيش حاجة اسمها ظروف الحب اقوى من الحجر
ميرسى على ردك
hanin
عضو نشيط جدا
عضو نشيط جدا
hanin

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالثلاثاء أغسطس 11, 2009 8:45 am

بجد موضوع جميل وانا شاية ان اللي حصل دا يبين انهم مكنوش بيحبوا بعض بجد كانوا مقضينها وهما مش واخدين بالهم يعنى من الاول كانوا عايزين يعيشوا في حالة حب وخلاص من غير ما يتاكدوا الاول دا حب ولا اية لان اللي بيحب مهما حصلتله ظروف عمره مايضحى باللي بيحبة ابدا لاخر يوم في عمرة لكن حب الجامعة كتير جدا بيكون تسلية بس اكيد برضو في حب بجد بدليل لن كتير اوى بيتجوزا بعد الكلية وكانوا بيحبوا بعض في الكلية هو الموضوع متوقف علي حقيقة المشاعر اللي بينهم اذا كانت صادقه او لا وسوري طولت عليك وميرسي عالموضوع
بنت الفراعنه
عضو فضي
عضو فضي
بنت الفراعنه

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالأربعاء أغسطس 12, 2009 12:29 am

نايس توبيك
baskota m
مشرفة قسم اخبار النجوم
مشرفة قسم اخبار النجوم
baskota m

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 3:23 pm

فرى فرى ناي توبيك يامنير
DOLA
الدعم الفني
الدعم الفني
DOLA

مُساهمةموضوع: رد: بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)   بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان) Emptyالسبت أغسطس 15, 2009 3:27 pm

ايه يا مونى الكلام الجامد ده

تسلم على التوبيك يا واد

فى انتظار جديدك

بابا بيقول حمادة اخرة اة معاكى (مش دة اللى بيحصل ولا انا غلطان)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اتفرج على هيفاء وهبى بابا فين
» يارب 00يارب 00اموت انا و يعيش بابا
» لغز جااااااامد اللى يقدر يحله يبقى ملهوش حل
» اللى فى عينى
» اكتب اسمك بال ENGLISH وشوف ايه اللى هيحصل